Ulica talcev 9
8351 Straža
Vizitka
Sedež skupne občinske uprave:
Naslov: Seidlova 1, 8000 Novo mesto (lokacija: Germova 4, 8000 Novo mesto)
Matična številka: 2632829000
Davčna številka: 36328774
Vodja skupne uprave: Brigita Železnik, vodja organa - direktorica skupne uprave
Telefon: 07 39 39 270
E-pošta: souod@novomesto.si
Varen e-poštni predal: souod@vep.si
Dežurna številka redarstva: 031 390 401
Številka civilne zaščite in požarnega varstva: 07 39 39 266
Izpostava Bele krajine s sedežem v Črnomlju:
Naslov: Trg svobode 3, 8340 Črnomelj
Telefon: 07 39 39 270
E-pošta: souod@novomesto.si
Dežurna številka redarstva za območje Bele krajine: 040 726 004
Izpostava Mirnska dolina:
1. Občinski urbanizem:
- telefon in e- pošta Občina Mirna: 059 083 801, souod@novomesto.si
- telefon in e- pošta Občina Mokronog- Trebelno: 08 20 59 322, souod@novomesto.si
2. Inšpekcija
- telefon in e-pošta: 07 39 39 270, souod@novomesto.si
3. Premoženjsko-pravne zadeve:
- telefon in e-pošta: 07 39 39 270, souod@novomesto.si
Informacije javnega značaja
Kontaktni podatki uradne osebe, pristojne za posredovanje informacij javnega značaja:
Tea Urbančič Kavšček
uradna oseba za posredovanje informacij javnega značaja
Germova 4, 8000 Novo mesto
07 39 39 296
tea.urbancic.kavscek@novomesto.si
Katalog informacij javnega značaja_oktober 2023.pdf
Poslovanje skupne občinske uprave
Poslovni čas
Ponedeljek od 8.00 do 15.00 ure
Torek od 8.00 do 15.00 ure
Sreda od 8.00 do 17.00 ure
Četrtek od 8.00 do 14.00 ure
Petek od od 8.00 do 14.00 ure.
Uradne ure
a) na območju sedežne občine
• na naslovu Novo mesto, Germova 4:
- za medobčinsko inšpekcijsko nadzorstvo v ponedeljek od 9.00 do 11.00, v sredo od
9.00 do 11.00 in od 15.00 do 17.00, v petek od 9.00 do 11.00,
- za ostala delovna področja v ponedeljek od 8.00 do 15.00, v sredo od 8.00 do 17.00,
v petek od 8.00 do 14.00;
b) na Izpostavi Mirnske doline
• na naslovu Mirna, Glavna cesta 28:
- za področje urejanje okolja v sredo od 8.00 do 11.30 in od 14.00 do 17.00 ter petek
od 8.00 do 11.30,
- za medobčinsko inšpekcijsko nadzorstvo v ponedeljek od 9.00 do 11.00, v sredo od
9.00 do 11.00 in od 15.00 do 17.00.
• na naslovu Mokronog, Pod Gradom 2:
- za področje urejanje okolja, v ponedeljek od 8.00 do 11.00 in od 12.00 do 15.00,
- za pravno službo, v ponedeljek od 8.00 do 11.00 in od 12.00 do 15.00, sredo od 8.00
do 11.00 in od 12.00 do 17.00 ter petek od 8.00 do 11.00;
c) na Izpostavi Bele krajine
• na naslovu Metlika, Mestni trg 24:
- za medobčinsko inšpekcijsko nadzorstvo, vsak prvi torek v mesecu od 9.00 do 10.00;
• na naslovu Črnomelj, Trg svobode 3:
- za medobčinsko inšpekcijsko nadzorstvo, v ponedeljek od 9.00 do 11.00 ter v sredo od 9.00 do 11.00 in od 15.00 do 17.00.
Preko telefona in elektronskih medijev so uradne ure zagotovljene ves poslovni čas.
Predstavitev organa
Skupna občinska uprava občin Dolenjske in Bele krajine (v nadaljnjem besedilu: SOU ODBK) je bila ustanovljena z Odlokom o ustanovitvi skupne občinske uprave občin Dolenjske in Bele krajine (Dolenjski uradni list, št. 26/23) za skupno opravljanje nalog občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva, pravne službe, občinskega odvetništva, notranje revizije, proračunskega računovodstva, varstva okolja, urejanja prostora, civilne zaščite, požarnega varstva, urejanja prometa in informatike.
Občine ustanoviteljice SOU ODBK so Mestna občina Novo mesto, Občina Straža, Občina Mokronog-Trebelno, Občina Mirna, Občina Črnomelj, Občina Metlika, Občina Semič, Občina Šentrupert in Občina Škocjan.
Temeljno poslanstvo SOU ODBK je strokovno, učinkovito in zakonito delovanje na vseh področjih nalog, katere so občine ustanoviteljice SOU ODBK prenesle v SOU ODBK. Cilj SOU ODBK je v čim večji meri zmanjševati nepravilnosti na terenu, prispevati k urejenosti okolja ter posledično vplivati na večjo varnost in zadovoljstvo občanov. SOU ODBK si bo s kakovostnim in odgovornim delom prizadevala za uresničevanje potreb občanov.
Delovna področja
Za Občino Straža opravlja skupna uprava naloge medobčinske inšpekcije, medobčinskega redarstva, pravne službe, civilne zaščite, požarnega varstva in naloge urejanja prometa.
Medobčinski inšpektorat in medobčinsko redarstvo
Medobčinski inšpektorat nadzoruje izvajanje predpisov občin ustanoviteljic SOU ODBK in izvajanje državnih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za nadzor. Občinska inšpekcija tako izvaja nadzor nad določenimi zakonskimi obveznostmi na področju varstva okolja, na področju javnih gospodarskih služb, na področju varstva občinskih cest in nekategorizanih cest, ki se uporabljajo v javnem prometu, javnih površin, na področju urejanja prostora in graditve objektov ter na področju taks.
Medobčinsko redarstvo nadzoruje izvajanje predpisov občin ustanoviteljic SOU ODBK in izvajanje državnih predpisov na področju urejanja prometa, varstva cest, javnih poti in rekreacijskih površin, varstva naravne in kulturne dediščine, varstva okolja, na področju javnega reda in mira in na področju skrbi za javno premoženje.
Predpisi, ki jih nadzira medobčinski inšpektorat in medobčinsko redarstvo, so objavljeni na povezavi.
Medobčinsko redarstvo - predstavitveni katalog.docx
Pravna služba
Naloge pravne službe so izvajanje skupnih in pravnih zadev za SOU ODBK in izvajanje nalog pravnega področja posameznim občinam ustanoviteljicam SOU ODBK glede na njihove potrebe.
Civilna zaščita in požarno varstvo
SOU ODBK izvajala upravne in strokovne naloge na področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter požarnega varstva, skladno s pristojnostmi občin.
Naloge požarnega varstva:
· vodenje evidenc s podatki o požarih in eksplozijah pri njih ter o nastali škodi
· opravljanje drugih strokovnih nalog s področja varstva pred požarom v skladu s predpisi (priprava programa in načrta varstva pred požarom, priprava srednjeročnega programa in letnega načrta varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, izterjava stroškov intervencije v določenih primerih)
· načrtovanje in izvajanje ukrepov varstva pred požarom
· vodenje evidenc o požarni taksi
· evidence in refundacije sredstev
· naloge usposabljanja s področja požarnega varstva
· financiranje gasilcev.
Naloge civilne zaščite:
· urejanje sistema zaščite, reševanja in pomoči v občini v skladu z zakonodajo,
· zagotavljanje elektronskih komunikacij za potrebe zaščite, reševanja in pomoči v skladu z enotnim informacijsko komunikacijskim sistemom,
· načrtovanje in izvajanje zaščitnih ukrepov,
· izdelava ocen ogroženosti ter načrtov zaščite in reševanja,
· organiziranje, razvijanje ter vodenje osebne in vzajemne zaščite,
· organiziranje zaščite, reševanja in pomoči na območju občine,
· določanje in organiziranje enot in služb Civilne zaščite ter drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč v občini,
· določanje in izvajanje programov usposabljanja občinskega pomena,
· usklajevanje načrtov in drugih priprav za zaščito, reševanje in pomoč s sosednjimi občinami in državo,
· določanje organizacij, ki so posebnega pomena za zaščito, reševanje in pomoč v občini,
· mednarodno sodelovanje na področju zaščite, reševanja in pomoči v skladu z zakonodajo,
· druge naloge s področja civilne zaščite v skladu z veljavnimi predpisi.
Telefon: 07 39 39 266
Urejanje prometa
Naloge na področju urejanja prometa so sodelovanje pri pripravi programskih usmeritev na področju urejanja prometa, določitev prometnih ureditev ter sodelovanje glede umestitve prometnega režima v prostor, načrtovanje prometne signalizacije in prometne opreme na občinskih cestah, koordiniranje in sodelovanje s sveti za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in drugimi organi, ki delujejo na strokovnem področju, sodelovanje pri pripravi obč. predpisov za strokovno področje ter vodenje upravnih postopkov na področju prometa.
Informatika
Naloge, ki se izvajajo na področju informatike so zlasti informacijska podpora delovanja občinskih uprav, informacijske storitve za prebivalce ter razvoj informacijskih sistemov.
OBRAZCI/VLOGE
Vloge lahko stranke podajo v glavni pisarni skupne občinske uprave na naslovu Germova 4, Novo mesto ali elektronsko na souod@novomesto.si ali pisno na Skupna občinska uprava občin Dolenjske in Bele krajine, Seidlova 1, 8000 Novo mesto, lahko pa jih oddajo tudi na sedežu Občine Straža.
Obvestilo glede postopka naročanja strank
Na podlagi 21. a člena Uredbe o upravnem poslovanju (Uradni list RS, št. 9/18, 14/20, 167/20, 172/21, 68/22, 89/22, 135/22 in 77/23) je strankam omogočeno tudi naročanje za vložitev vloge ali za drugo upravno storitev.
Stranke obveščamo, da se lahko na termin naročijo:
(za naročanje preko elektronske pošte in navadne pošte vam predlagamo, da v sporočilo napišite svoje ime in priimek, za kakšen dokument oziroma postopek se želite naročiti in svoje kontaktne podatke - telefonsko številko).